Jahopp!

Ny vecka och nya tag!
Efter att ha varit så där lagomt utvilad efter en helg som gått i festens tecken så började jag med att försova mig...
Körde iaf en 13-timmars arbetsdag så man får inte lite extra kulor. Eller "big bucks" som vi säger på jobbet.
Blir även 07.00-20.00 imorn tänkte jag så det lär ju knappast bli så mycket spännande att rapportera här.

Funderar på att skaffa någon slags hobby nu när det inte är så länge kvar på mc-säsongen.

Näe nu ska jag ta lite Cheerios och kika på Seinfeld.
Sen ta igen lite sömn.

Keep it real yaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säsong för Bridge kanske? Minns på den gamla goda tiden då man valda att lära sig Bridge på Österbergs elevens val.

2007-09-26 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0