The ponytail is no more...

Japp, så är det!
Efter mycket huvudbry och viss irritation över att varje gång jag äter nått utan att bära keps, försöker mitt hår ta sig in i min mun för lite härligt syrabad i magen, så kom Frida-frisör på ett litet hembesök :)
Är mycket nöjd över nya barret så jag får börja åka till Luleå varje gång jag ska klippa mig framöver, då hon tar sina saxar och åker snart.
Lovar att ponytailen kommer att göra en helhjärtad comeback i framtiden :)

image32
^^ Efter 3000 bilder i spegeln så lyckades jag tillslut få med hela skallen på en bild :)


image33
^^ Vill nån göra en mysig hårbrasa kan ni ju höra av er till mig!

Jarrrråååeeeh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0