Tisdag kväll, fortfarande sjuk.

Jahopp!
Började comebacken efter semestern riktigt starkt! Började med att jag mådde som en påse spya
på morgonen då jag vaknade men försökte ändå peta i mig lite frukost och åkte sen till jobbet.
Skulle till tandläkaren kl 9.30 till råga på allt.
Kände på jobbet att jag skulle spy om jag skulle lägga mig i  den där stolen och dom kör ner massa grejer i halsen på en så jag avbokar den tiden och åker hem. For the record så hade det isf blivit andra gången jag spytt hos tandläkaren :) men den historien tar vi en annan gång tror jag.
Så dom senaste 36 timmarna har jag spenderat 32 av dom i sängen med feber och snygga blåsor i halsen.
Tror jag avverkar 25-30 Seinfeld avsnitt och så har jag sett några filmer.
Börjar bli rätt rastlös vill jag påstå...

Aja, nu blir det nått avsnitt med Seinfeld (tur dom två sista säsongerna kommer nu innan jul), sen blir det nog en film.


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0