Tjohej!

Enligt mig en hälsning som används alldeles för sällan.
Skön slapparsöndag så man är laddad till hundra inför en tuff arbetsvecka!
Pysslat lite i lägenheten ikväll också. Börjar bli mer och mer komplett.

image27
^^ Köket börjar bli riktigt gemytligt nu med gardin och två nya lampor. Ätit där två ggr på en månad :)


image28
^^ Äntligen lyckats komma ihåg att ta hit guran. "Det där är ingen fender, det är en Ibanez"


image29
^^ Lite förvaring till alla bra filmer jag har. A passion for bed (ingen p-rulle utan Hästens reklam-dvd) rekommenderas :)


image30
^^ Lär dröja innan jag hänger upp nått lika dyrt på vägen men i stil av en tavla. Sjukt störigt att Alpinestars-galgen låg hos mor och far vid fototillfället.


image31
^^ Crew-tröjan... Tog denna bild för Bowies skull :)


Näe nu ska jag göra mig nån macka och kika på nått Seinfeld-avsnitt innan det ska sussas.

You take care now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0