Välkommen in till mig!

Har ju tidigare i mitt bloggliv berättat och visat den lilla renoveringen som skedde i min lägenhet.
Tänkte därför att det är ju dåligt av mig att inte visa upp lite av resultat och hur jag nu bor.

Så enjoy allihopa...



image12
^^ Här ska jag sitta och halvsova och peta i mig nån macka innan jag ska iväg och slita på jobbet ;)


image13
^^ Här ska jag kocka ihop diverse läckerheter, flink i köket som man är.


image14
^^ Frysen gjorde sig ju så mycket bättre i köket än i garderoben där den stod tidigare! (hmm?).


image15
^^ Min späjsiga dammsugare i hallen... Toarulle-hållare från ikea skymtas där bak.


image16
^^ This is where the magic happens!


image18
^^ Kan ju inte kalla det vardagsrummet men vardagsrumsdelen :P


image19
^^ Typ en sån där platt-tv som alla insatta kallar det.


image20
^^ Många löpmeter sladd inknulat där bak i hopp om att dölja en del.


image21
^^ Ja, det händer att jag kikar på Seinfeld eller Simpsons :)


image22
^^ Just det, det här är ju hunken som fixat det hela och bor här :) "...vill du något mer är jag en händig man, hee-ey"


Vi ses där ute!

Kommentarer
Postat av: anna

fräscht! när kommer inbjudningarna till inflyttnings skivan?

2007-08-05 @ 20:46:32
URL: http://gratisargott.blogg.se
Postat av: löte

Stek!

2007-08-10 @ 23:32:25
URL: http://algid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0