in Bangkok

da har man lyckats masa sig ner till hotellets hypade P2 datorsamling nere i receptionen.
ar andra dagen och kl ar fem lokal tid. ar varmt som satan, en bit over 30 plus. lite klent med strander i centrala bangkok sa det ar lite svettigt!
var pa helgmarknaden idag strax utanfor bangkok, liten natt marknad med ca 200.000 besokare.
kopte en rejal vandringsryggsack idag sa nu ar man redo for vidare resor nerat sodra thailand.
kommer att ta flyger ner till Krabi imorn och dar lar vi mota upp med fredrik lofgren och slaktarna.

Har aven skaffat thainummer och det ar +66833005805. ar ju fritt fram att ringa och sms, ar inte just nage dyrt har jag fatt for mig.

Det var val en kort resume over senaste dygnen, har ju mest flygit.
Till alla skadeglada kan jag ju aven rapportera att pa ett helt jumbojet med over 500 sittplateser lyckades jag fa en skarm som var kopplad till nan gammal 486a med sirap i processorn.

Ha det bra dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0