Koh phangan (tror jag det heter)

Japp nu ar det nyar!
Boende pa den har on var inte det lattaste att hitta sa vi hamna ganska langt upp pa on.
Darmed ganska langt ifran partyomradet men ratt skont da det blir lite lugna puckar nagra dagar med
pool och snorkling i havet.
Lyckades iaf fa tag i en ratt soft bungalow med hangmatta ute pa altanen dar det ar ratt fint att ligga och dricka ol och slappa :)
Men ikvall ar det nyarsafton sa da rader andra bullar!
Jag och brorsan tankte ta och rora oss ner till Hadrin dar det ar beachparty hela natten.
Ar en bit att aka med taxi sa det blir ner ikvall och taxi hem imorn pa dagen :)
Misstanker att man lar vara ratt sliten da!
Aterkommer mer om det senare...

Ska iaf leverera en bild som bevis sa alla skeptiker dar ute som tror jag last in mig i min lagenhet i en manad inte behover fundera mer over det! Fanns misstankar om en weekend i Tallin istallet for Thailand och sen isolering i lagenheten for att slippa jobba men jag lovar sa ar inte fallet ;)
image65
Ute pa balkongen pa Koh Samui, 100 meter fran bargatan. Praktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0