Koh Samui

Precis, dar ar jag nu.
Skulle kunna beskriva stallet som typisk turkcharter fast tio ganger battre :)
Full rulle hela tiden, fullproppade strander och sjukt hogljutt nattliv! Har trivs jag som fisken i vattnet.
Tydligen ar det som backpacker mer eller mindre forbjudet att saga att man gillar det har stallet pga att det ar sa kommersiellt sa jag far val halla det lite hemligt nar vi ar pa nasta o som vi aker till imorn.


Igar slog familjen pa den stora trumman och gick pa en av dom finare restaurangerna har.
Sjukt dyrt i thailandska matt matt, men ungerfar som vanlig lite finare restaurang hemma.
Innan resan hade jag tankt mig att jag iaf skulle ata natt djur som inte ar sa vanligt att ata hemma sa
igar vart det krokodilstek med pommes och bea :) Smakade inte sa himla mycket, typ en blandning mellan kyckling och vanligt kott. Var inte direkt mort som oxfile sa jag tror inte jag lar kaka krokodil igen.

Ikvall ar som sagt sista kvallen och jag och brorsan ska ut pa fest sa man ar i fin form pa baten imorn till Koh Pangang (eller hur tusan det stavas).
Tror forresten att ni kan glomma att fa se nagra bilder, ordnar det nar jag kommer hem ;)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0