Krabi

Da ska vi se om vi kan rapportera lite.
nu har jag alltsa varit i Krabi i tva dagar.
Bangkok avslutade vi for den har gangen med att ga pa gigantiskt galleri.
Vart lite surfshorts, kepsar och grejer for lite och ingenting sa det gillar jag!
Har aven antligen fatt ata pa KFC. ratt vardelost och besvikelsen var stor :)

I forrgar sa hoppade vi pa flyger fran bangkok till krabi, ratt spektakular inflygning. En del bergstoppar som det skulle snirklas emellan, lite annat an inflygningen sthlm-froson.
Bokade schysst boende trodde vi pa flygplatsen och hoppade in i en taxi.
Stallet vi kom fram till kan man saga inte riktigt levde upp till det dom sa pa flygplatsen sa vi ringde dom och lyckades fa byta till hotellet dar jag sitter nu. Naonang President Hotel. Later kanske lite mer fancy an vad det ar :)
Forflyttningen mellan hotellen skedde med en taximoppe med sidovagn. Gick ratt trogt i uppforsbacken med 5 pers och 4 st stora ryggsackar pa en moppe :)

Igar anslot vi med Lofgren och hans resekamrater pa Luna beach club for lite party.
Lofgren som bodde pa en annan strand fick aran att dela sang med mig da det var lite daligt med longtails som ville kora hem han kl 5 pa natten.

Efter en slappardag pa stranden idag sa tar jag och brorsan bat till Phi phi imorn.
Enligt planen sa blir det tre dagars festande dar for att sedan sluta upp med mor och far pa Koh Lanta for lite julfirande och rehab :) Gar allt som det ska sa kommer aven Lofgren :co gora oss sallskap pa Phi phi.

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Hank

Det låter ju riktigt nice det där!

2007-12-19 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0