Dödstrött

Kanonhelg i Luleå, dock riktigt dåligt väder hela helgen men sånt rår man ju inte på.
Passade på att besöka LTU ett tag under fredagen då Frida jobbade i sin salong.
Försökte då jag traskade omkring i husen att se så van ut som möjligt men antagligen så gjorde det att jag bara såg ut som ett än mer vilset blåbär. Men skolan i sig verkade trevlig ,utav det väldigt lilla jag antagerligen såg.
Vart ganska lugn helg men det var riktigt skönt det! Var på kinarestaurang och bowlade och grejade på.
Stan avverkades på lördag förmiddag och jag kan väl spontant säga att det var bättre handel och mer fart i stadskärnan där uppe än här hemma i Östersund.
På söndag kväll, alltså igår, var jag dum nog att lägga mig på min brits på ett nattåg som jag dumt nog bokat i den dumma tron att jag skulle kunna sova större delen av natten.
Resultat föll sig snarare så att jag lyckades sova i en och en halv timma för att sedan direkt åka till jobbet.
Och här sitter jag nu... Så sjukt jäkla trött.
Lär bli tidig kväll ikväll!

Go'natt

Kommentarer
Postat av: Bowie

"Vart ganska lugn helg men det var riktigt skönt det! Var på kinarestaurang och bowlade och grejade på."

HAHAHAHA
YEAH
RIGHT
SUCKER

:p

Bowie with the balls to rock the world

2007-11-14 @ 18:35:00
URL: http://www.bowinc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0