Idag vart min Dolmio-dag

Storkockade i köket idag och slängde ihop köttfärssås och spaghetti.
No offence till min kära mor men det var nog världens godaste köttfärssås!
Tre matdosor är fler än en tallrik:
image59
Den tenderar till att se ut som en spya på bilden men jag lovar den ÄR god!
Blivit lite utav en paradrätt för Pontus Ekberg.

Mätt och belåten rultade jag ner till bowies lya för att kränga hans xbox 360.
Detta utfördes på bowies begäran då han inte kunde möta upp killen pga rådande jakt
efter en snorgrön Caravelle utanför länet.

Ett par timmar spenderades sedan med:
image60

Näe nu ska jag kika på lite Simpsons... Guld.

Kommentarer
Postat av: öhdmjuk

Schtekigt! Ska du schteeka ikväll i vanlig ordning?

2007-11-30 @ 09:17:23
URL: http://ohd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0