Update, not the tv3 style...

Tisdag... 21:10...

Efter en vecka helt utan energi, mestadeles sittandes alt. sovandes i soffan, kvällarna efter jobbet så verkar det som att krafterna börjar komma tillbaka! Vette tusan varför jag varit så sjukt trött förra veckan, har inte ens jobbat någon övertid. Aja, nog om det gamla!

Började dagen med att städa lite i lägenheten innan jag for till jobbet. Samåkte tillsammans med Pierre idag, återstår att se om vi gör det till en daglig rutin! Rätt skönt att slippa köra på mornarna, bara hoppa in i passagerarsätet på en varm bil!
Dom nio timmarna på jobbet flöt på rätt bra. Var sjukt kallt! Då vi bygger ut just nu och ena väggen har ersatts med ett friggolit-dito med lite väl generös ventilering. Temperaturen till ära lade jag in lite snyggt att jag kunde stå och bygga motorvärmare några timmar, då man monterar dom precis där dom ställt en värmefläkt :)

Väl hemma tog jag tag i all jävla disk som var kvar efter helgens festligheter. Får passa på och tacka för en skön förfest! Städade även upp datorbordet som såg ut som en soptipp. Forfarande full av energi trots att inmundigande utav middag ännu inte infallit så tänkte jag att jag skulle åka till IXO-house och köpa golvplattor till nya golvet jag tänkte lägga innuti min garderob. Nu kan man säga att ordet flyt, slutade att existera. Ut och skrapa rutorna på bilen! Vrider om nyckeln... -Nuunnng nuuunnng nuuunnng böööööh... -Nuuuuunng nuuunnng böööööh.... -Nnh böööh! Stendött! Aja, tänker jag och börjar knuffa och slita i bilen från parkeringen, utför en rullstart kombinerat med någon slags Heimlich manöver och puttrar iväg mot IXO-house. Väl där finner jag att jag inte får köpa lösa plattor utav vitt och svart utan måste köpa en kartong av varje. Detta skulle resultera i att jag skulle behöva köpa plattor för 1x6 meter till ett "rum" som är 0,7x1,2 meter. Notera att den tidigare nämnda energin som gjorde att jag precis tidigare hade puttat bilhelvetet från sin parkering numera var väldigt bortblåst!

Nu vart jag trött på att skriva, finns fan roligare saker att göra!
Därför följer en kort summering av resten av kvällen:
* Åkte hem till mor och far för att tvätta ett plagg då jag inte ids boka tvättstugan en hel kväll bara för det.
* Tappar ut flaskan med Via Color över golvet.
* Svär och lever rövare för mig själv nere i källaren.
* Åker hem och lagar befogad middag, förväntar mig eldsvåda alternativt matförgiftning.
* Vart mätt, inte sjuk
* Sitter här
* Kom på att jag ska slänga in en bild på lördagens Guitarhero-pose utförd av Bowie:
image58

Så där ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0