Ja va fan...

Orkar inte summera resan med större drag än att det söps som fan och att jag fick mina högtalare beslagtagna av vakter pga "fitteri". Massor av god mat och sjukt skoj folk! MVG+ på resan!
En av båtens stora karaktärer var GHB-Benny från götet. Stormagad försäljare i sammetskjorta!
Minus är att jag drog min livs bakfylla på lördagen då vi skulle vara på resande fot till Östersund i 11 timmar.
Droppåse och respirator borde införas på SJ's tågresor för extremt bakfulla människor från Finland.
Då menar jag ju så klart inte att finnpajsarna ska få det privilegiet utan hemkomna svenskar :)

Näe nu måste jag sluta. Verkar inte vara helt återställd från resan än för jag skriver grammatiskt fel hela jävla tiden och stavar som en kvast. Blir så jobbigt att sitta och rätta :P

Frääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0