Livets små mysterier

Ja ibland händer det små ting här i livet som vi inte direkt har någon förklaring till.
Små mirakel i vardagen...
Själv upptäckte jag precis att min högra stortånagel inte sitter fast och under den ligger en helt ny.
När tusan hände det här, frågar jag mig själv. När sopade jag i självaste stortån så pass att hjärnan skickade ut signaler att den gamle nageln minsan gjort sitt och det är bara att sätta igång och producera en ny.
Sen förundras jag över min egen smärttröskel. Tydligen är jag så immun mot smärta att min hjärna totalt har ignorerat signalerna som mina nerver i tån har skickat ut då den nya nageln penetrerat köttet under nageln.

Ja så här mycket kan man skriva om så lite. Enjoy...
image50

;)

Kommentarer
Postat av: Chrille

*asg* Pontus.. du behöver en hobby

2007-10-11 @ 03:02:09
URL: http://fiend.travelblogg.se/
Postat av: simon

påminner om ett avsnitt av viva la bam där don vito råkar ut för ungefär samma sak, fast under hans nagel finns något slags klegg istället för en ny nagel.

2007-11-03 @ 14:35:16
URL: http://simonbrottare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0