Oflyt

Det är så man kan summera mina senaste dagar.
Nya erfarenheter har man berikats med och så fort man stått på benen igen så har någon ryckt undan den där sköna mjuka mattan under fötterna på dig och du faller pladask igen!
Ofta så säger folk, som tjänat bra med pengar en period att dom haft flyt.
Jag har precis sagt att jag haft oflyt, gissa vart min ekonomiska kurva har skenat?

"EFTER REGN KOMMER SOLSCHEN..."

Jajjemen. Är inte så synd om mig som det låter, tänk på barnen i afrika för fan istället för på mig :)
Eller ja... Tänk på precis vad fan du vill, jag skiter i vilket!

Var ett tag sen jag skrev sist så det skrivs nästan automatiskt nu känner jag. Sköj!
Senaste nyheterna då:
Spelet SKATE är totalt jävla sjukt bra!
Jag fick äntligen in min motorvärmarsladd i elstolpen ikväll efter tre försök på en totaltid av kanske 30 minuter. The key was that ju had to jiggle it! Jiggle it like hell, i tell you!
Jag köpte en klase bananer. Har sex st raster kvar på jobbet den här veckan, på klasen fanns sju bananer. Jag bröt bort en, får inte bli så för mycket av det nyttiga!

Näe nu ska jag ta rekord i att lägga mig tidigt. 22:10... jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0