urk

Håller på att bli sjuk... Eller är sjuk snarare.
Sjukt (notera ordvitsen, tack) segt är det!
Bara att hoppas man inte blir så pass klen så man blir hemma sängliggandes istället för att få åka till jobbet och tjäna sitt uppehälle! Är det fint väder blir det även MB-dag för mig och mange och det vill man inte missa!
Tog mig i kragen och gjorde undan all disk, plockade undan alla tomma ölflaskor från bänken + ställde mig och gjorde en rejäl sats pannkakor ikväll. Dock vart det bara 4 st matdosor utav nått receptet kallade för 8 portioner.
Vet inte om Rutiga kokboken skrevs nån gång under Finska kriget då pannkaksportionerna var lite snålare ransonerade pga rådande svält och eventuell brist på vetemjöl. Ska kolla upp det där lite noggrannare tror jag...

Näe nu skiter jag i det här och går och lägger mig istället!



Oj! Höll nästan på att glömma! Vart tvungen att logga in igen och posta den här länken
http://www.youtube.com/user/P3MNK
Så sjukt kul!

"Det är du som tar tvåsamheten upp i himlen! Det är inte för inte du har glasat in balkongen!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0