Fr?dagen den tjugoförsta.

Så var det fredag igen! Det kunde man inte tro skulle ske i måndags då klockhelvetet ringde 06.00.
Men så var inte fallet tack och lov, fredag vart det.
Så huuuur har min fredag spenderats då?
06.58-15.00 jobb. Sen vart det BRL för att handla högtalarkabel till nya mingelvåfflorna i köket.
Bolaget besöktes självklart! Tomas stod långt fram i kön så då var det lika bra att utnyttja den gemene svenskens oförmåga att säga till folk och tränga sig fram till honom och ställa sig där. Finns ju förövrigt inga lagar hur en kö ska fungera?
Efter det var jag och henke och hämtade en ny bil åt honom fem mil rätt in i skogen från strömsund. Snurrade runt 5 mil extra på grusvägarna bara för vi inte hittade kåken och mobilerna hade ingen täckning så det gick inte att ringa och fråga. Sjukt fet bil! Helt oskruvade 48k mil! :)
Näe nu ska jag fortsätta att avnjuta kvällens två vänner:
image46image48


Imorn bär det av till stugan så det blir en tidig kväll. Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag ska nog lyckas luska fram en lag som förbjuder dig att tränga dig i bolagskön.. på ett sätt eller ett annat.

2007-09-28 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0