Fuck!

Trodde jag hade hittat världens sämsta nödrim inom modern musikhistoria, men ack vad fel jag hade.
Låten det handlar om är Vet din mamma att du super, uförd utav flertalet svenska sunk-rock grupper.
Jag trodde att ett parti i en vers löd "Tror du min lilla vän att spriten föder kärleken, så passa dej min lilla vän för kärlek kostar pengaren". Alltså nån slags superdålig böjning på pengar.
Till min stora besvikelse när jag kommit  hem för att Googla på det hela så visar det sig att texten lyder  "Tror du min lilla vän att spriten föder kärleken, så passa dej min lilla vän för kärlek kostar pengar den"

Lite annan musikkuriosa är ju att Jadakiss måste ha dragit världens mest talanglösa line i låten Knock yourself out.
"And my watch got so many rocks, when you look at the time it's sorta like you watchin yourself, uhh"


Ja det var vad jag kom fram till efter en promenad med gamla mp3or i spelaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0