Hjärngympa

Idag avverkades min andra upplaga utav högskoleprovet.
Förra gången jag skrev det kunde jag ju skylla på att det var första gången och jag inte hade förberett mig nått.
Nu föll det ju sig så att jag inte fann nån motivation att plugga till det här provet.
Provet var som vanligt skitsvårt och det kändes igen som jag var dum i huvet när jag satt där.
När jag kom hem så dröjde det inte länge förrän facit fanns ute på studera.nu så man kunde rätta själv
och det gick helt klart bättre än hur det kändes. Men man ska ju ha tur med pennan ibland också :)
När klockan slog 16.20 kändes det som att jag hade hyrt ut min hjärna som draghund i sibiriska hundslädesmästerskapen. Snacka om hjärnkoma!
Träffade även en gammal bekant Petter som också var och gjorde provet så vi drog en lunch på Subban.

Har skaffat en favoritfilm på youtube. Vet inte hur många gånger jag sett den nu.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8_wrJpRDaU
Kung han var Hextall! Jävla hårding...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0