Framgångar och bakslag i tvättstugeriet

Framgång: Gav mig på att lära mig den seperata centrifugen. Pontus 1 - Tvättstugan 0

Bakslag:
Efter att ha plockat ut en laddning svarta kläder som såg ut som att dom utsatts för en hagelstorm inne i tvättmaskinen, har jag lärt mig om mig själv att jag tydligen även förvarar kvitton eller liknande inte bara i byxfickor utan även i huvtröjor. Pontus 1 - Tvättstugan 1

Oavgjort denna gång!

Fördel min tvättstuga gentemot tvätteri på fängelse:

Behöver ej oroa sig för överraskningsvåldtäkt bakom torktumarlen. Pontus Tvättstuga 1 - Fängelse tvätteri 0

Så ja.

image68
PS. Gillar inte Via's reklamslogan att smuts är bra. För dom är smuts bra, då får dom sälja tvättmedel.
För oss som brottas med en tvättkorg ner till tvättstugan är smuts, ja just det. Smuts! Och då måste vi tvätta skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0