Kvällens aktivitet

En sån här...
image69


Ska in här...
image70


Med hjälp av dom här....
image71


Lådorna och skåpet fanns här...
image72


Sen vart det så där...
image73


Sen lite jobb och dammsugning lite här och där...
image74


Vart nojjig för att kapa av nått avloppsrör så jag sågade ett titthål men det fanns inget där...
image75


Nu är den snart här...
image76



Så där!

image77


Imorn blir det inköp av lite vitmålat foder att bygga igen hålet med, efter skåpet som var........ där


PS. Kan Öhd säga rätt namn på tre utav sågarna på bild nr. 3 så bjuder jag på glass på Tages i sommar.

Kommentarer
Postat av: döhd

Bågfil, Sticksåg, Lövsåg???

Hellt seriöst, för varje bild jag såg slog det mig hur liten chansen är att jag skulle kunna klara av att göra samma sak..

2008-02-01 @ 09:36:32
URL: http://ohd.blogg.se
Postat av: Ekan

Blir tyvärr ingen glass för dig i sommar tobias :)
Iaf ingen gratis!

2008-02-01 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0