<

Ja det skrivs ju inte så förbannat mycket här som ni har märkt.
Då jag inte gör så mycket vettigt så känns det jävligt meningslöst att skriva.
Lovar att jag uppdaterar er om alla spännande saker dock!
Denna vecka är det iaf jobb, träning och slöa hemma som har varit pouläraste aktiviteterna.
Vill göra alla uppmärksamma på att andra säsongen på Grannfejden har börjat på TV3.
Missa inte det! Går tisdagar kl. 20.00

Återstår att se vad som hittas på till helgen. Har man tur så drar jag och henke till hans stuga och dricker pilsner, grillar korv, kör några mil på skoter och kanske drar upp en och annan ful fisk ur ett uppborrat hål i isen.
Därav fisken som valts som rubrik.

Skulle ju även ljuga om jag sa att jag inte saknar Thailand nu när det snöar och blåser ute.
Den som fortfarande sitter och väntar på att jag ska lägga upp några bilder kan för övrigt se sig i stjärnorna efter dom bilderna.
Men eftersom jag inte är en ganska snäll jävel så ska ni iaf få bilden där jag plockar hem 100 cp-poäng i posering.
image96


När jag tittade igenom bilderna kom jag på att det var rätt skönt att se frisk ut.
image97
Har numera gått tillbaka till att se ut som en blek, sjuk nordbo. Grett!
(Nej jag kommer inte att komma efter dig och döda dig, även om den blicken kan ge dig den känslan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0