Tristess

Jaha då har jag sett Matrix 2 och alltså kommit 2/3 genom trilogin.
Efter att råkat ha sagt "jag har faktiskt bara sett den första Matrix-filmen" på en fikarast på jobbet, så stod jag nästa dag med 3 st dvd-filmer i handen med en uppmaning att nu ser du fan dom här tre filmerna lite snabbt.
Måste ju erkänna att den innehöll en del scener som masserade nörd-delarna av hjärnan, motorvägsscenerna med Ducatin var sjukt läckra!


Men nu är filmen slut och jag vet inte om jag vill spendera några fler timmar i soffan framför tvn just nu.
Dagen har spenderats men några timmar PS3 också så... En promenad runt östberget mitt på dagen i det finaste vädret gjorde ju iaf att jag kunde sitta med gott samvete.
image117

Sen att dom flesta inte är i stan eller är upptaget på annat håll gör ju inte att man blir mindre rastlös direkt.
Hade jag haft skjutheroin här hade jag fasen provat bara för att ha nått att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0