Ännu en helg

Hur spenderade den då?
Jo...
Var på stan med henke efter jobbet på fredag och köpte mig en ny sommarjacka.
Är hur nöjd som helst. Kanonsnygg enligt mig :)
image142

Sen på kvällen så vart det lugnt för mig. Skruvade ihop en ikea-byrå som jag skaffat. Sen träning i gymmet och ut och gå en timme.

På lördag var jag ute en sväng på stan med Öhd. Efter det tog vi en fin promenad till Lövsta IP och kollade på när grabbarna i Frösön spelade fotboll. Tyvärr förlust med 1-2.
Efter middagsintaget vart det ett varv runt berget och sen kaffe och hockey hemma hos jimmy.

Idag har det varit rätt lugnt. Vart kaffe på Tages med gänget och efter det iväg och trixa lite med fotboll.
Inget större flås så det vart inget längre pass :P
Sen nu ikväll har jag, bowie och henke pimpat hans sunkiga husvagn som han ska nu när han åker iväg och ska lägga asfalt, med att skruva in hans 50" plasma. Här ser ni resultatet :)
image143

Efter den insatsen så vart det som vanligt en tur runt berget och här sitter jag nu.
Har även kommit fram till att jag snudd på blivit beroende av Granny Smith äpplen. Så sjukt gott!
Kan ju iaf intala mig själv att det är godare än godis :)
image144

Näe nu ska jag sova så man orkar med en 13-timmars dag imorn på jobbet. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0