jappjopp

Höll på att råka börja det här inlägget med "i helgen var jag i övik".
Sen kom jag på att det var ju mån/tis jag var i övik.
Sen kom jag på att ni hade ju ändå inte märkt nån skillnad för jag har ju inte ens skrivit vad jag gjorde i helgen.
Helgen som var kan iaf sammanfattas med typ 7 st filmtitlar. Var sjukt nice. Skön helg :)
Avverkade även en GH-kväll hemma hos tomas med tillhörande pilsner som en bra start på helgen i fredags kväll/natt :P

Hur som haver så stämplade jag, martin och tomas ut 14.00 i måndags, hoppade in i Opeln och satte kosan mot övik och mot Swedbank-arena. Sista timman på färden gick det att konstatera att det blir sjukt svart när det är mörknar (nehä??) och snön inte kommit och man åker med sämsta helljusen väster om baltikum. Blästrad ruta och mötande bilar med xenonljus gjorde bara det hela roligare :) Tomas stod för login denna resa och guidade oss till en sommarstuga strax utanför stan.
På matchen var det strax över 5000 pers om jag inte mins fel. Man kunde nästan höra ekot av martins och mina rop när djurgården nätade. Det var kul! Att det vart 4-3 till modo var desto sämre. Resten av måndagskvällen bjöd på ett gäng ök och kortspel. Hade ju tagit ledigt hela tisdagen vilket var riktigt skönt. Sovmorgon och sen hemresa till älskade Östersund.
Jag hade fått Hostel på Bluray i brevlådan så jag glodde på den sen på kvällen.


Idag har jag jobbat så klart, sen efter jobbet stannade jag, mange och pierre och fixade med lite olika saker.
Jag bytte olja och filter på bilen och justerade bromsbackarna till handbromsen då det är besiktining i slutet av månaden. Resten av kvällen har spenderats med träning och slö-tid framför datorn.

I helgen blir det skalet!

PS. Glömde att säga att jag känner doften av sån här solfaktor"stick" som man har på näsan. Tror det är Ldb eller vad sorten nu heter. Gul är den. Det har kommit lite då och då sen 17-snåret. Helskumt!

Aja, tänkte du ville veta. Gonatt

Kommentarer
Postat av: w

SYNS I VEMDALA!JIIHA!

2008-11-06 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0