Överskattat med rubriker.

Äntligen lil-lördag! Säkert en kanonbra idé att vara ute och kröka till sena natten när man ska upp och jobba så där okristliligt tidigt. Tror jag håller mig från det i vanlig ordning. Träna i gymmet blir det iaf. Inte för att det är kul utan bara för att jag är så sjukt jävla duktig.

I lördags när man var ute på stan och härjade som bäst trillade jag in på ett lokalt hak på stortorget för att ansluta till en jobbarkompis och hans gäng. Gissa min förvåning då denna kväll Mr. Thomas Ravelli anslutit till deras bord.
Ytterst euforisk känsla att dela bord med denna sportsliga gigant.

Rätt välkänt tillfälle för många svenskar:



Kanske inte lika välkänt tillfälle:


Antagerligen världens mest äkta smil fångat på bild :)


På fredag drar jag till Åre med resten av firman. Anna är våran konferencevärd, eller vad hon numera titulerar sig och hon har lovat att bräcka VM-festen. Eller det är iaf vad jag tar för givet.
På kvällen blir det Wallmans så jag ska ta och kolla vad man ska försöka att bära upp under kavajen.
I helgen släpps även GH4 så vi är några av oss som forsätter dom blöta aktiviteterna även på lördag hemma hos mig.
Ska bli fuckin' furious! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0