Watta vikend!

I fredags började helgen kl åtta på morgonen då vi hoppade på bussen ute på genetech. Mot åre.
Vi hade konference hela fredagen med grupparbeten och olika infomöten.
På kvällen styrde vi kosan på wallmans salonger där fyrarätters väntade.
Showen tror jag heter Tribute och är då en hyllning till massa bra låtar genomtiderna. Queen etc.
Var mest bara företag där, bl.a. Jämtkraft men kan ju inte säga annat än att det var vi som ägde stället.
En riktig superkväll! Kan inte göra annat än att rekommendera hela grejen starkt!


Lite uppvärmning på mitt och manges rum


Hela gänget


Jag och tomas vid vårat bord. Glada och nöjda :P


Mange och släggan tillsammans med våran servitris.


En del lättklädda nummer. Hörde dock ingen som klagade.

Efter Wallmans som stängde halv tolv var vi en del som drog till Country Club, så det vart en sen kväll.
Var rätt duktig åtgång på vatten under konferencen på lördag förmiddag :)

Har även breddat variationen på mina plastintrument i helgen.


Kommentarer
Postat av: Jocke

puh. vid en snabb anblick så såg det ut som du hade en 2-halsad gh-gitarr.

2008-11-23 @ 22:10:07
Postat av: Ekan

Det hade varit über

2008-11-24 @ 15:50:04
Postat av: Konferens-Anna

jag gillar förfesten på rum 401!

2008-11-29 @ 11:58:03
Postat av: Ekan

Det var på 401an det hände ;) synd du inte var i åre anna!

2008-12-04 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0