In your face Karma!

En liten fredagstradition jag har är att svänga in på Lillänge och gå på bolaget efter jobbet.
Självklart är det alltid sjukt mycket folk men att just göra det efter jobbet på fredag istället för på onsdag inbringar ju den där rätta helg-känslan.
Mycket folk resulterar ju så klart i mycket trafik. Då jag är en bilförare som tror på kugghjulsprincipen så brukar jag tillämpa den metoden på väg ut ifrån området. Får nån slags tillfredställande känsla av att gjort en annan medmänniska en sådan tjänst som att släppa han/hon framför mig i kön. Att jag själv aldrig blir framsläppt av nån hör lite till den här historien.
Idag hade jag iaf ingen lust att bry mig i att släppa nån framför mig så jag gjorde som alla andra och satte på skygglapparna och koncentrerade mig på mitt. Det som nu händer är att jag på väg hem blir framsläppt två ggr mitt i två olika rondeller! Med tanke på att jag just idag sket i att hjälpa nån anna gav en liten skön "in your face Karma"-känsla!

Anyhow så har Transformers äntligen kommit ut på Blu-ray (ja det stavas så för er icke-teknik intresserade)!
Kanske skulle gått på stan och letat mig en sån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0