Maskeladan

Yupp igår var det som sagt maskeraden i partyladan i Ångsta.
Förfest hemma hos peters tjej sen stod henke för partyskjuts både dit och hem vilket var storstilat!
Tog med mig kameran för en gångs skull så jag tänkte bjuda på några bilder:



Shrek och Fiona på förfesten.



Ronny & Ragge fixar lite i köket.



Den givna Tabasco-flaskan var så klart där!



Naturtroget lejon och liten bäbis.



Awesomo (?)



Jokern hade hittat till festen han med.



Marge Simpson med nån slags reptil.




Det naturliga paret Ronny och Fiona.



Det onaturliga paret Ragnar och Robin.



Jag känner mig nästan lika ball som Wesslau där.



Korvpausen på statoil gjorde biträdets kväll enligt henne själv. Ragnar törstar efter en fransk.

Så där!

Kommentarer
Postat av: hank

bangkuk

2008-10-05 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0