Mitt i arbetsveckan...

Helgen närmar sig med stormsteg! Sånt är trevligt. Vet iof inte vad jag ska göra, blir nog rätt lugnt.
Idag hölls en auktion för oss anställda där diverse grejer som inte var användbara för firman såldes.
Själv var jag inte direkt intressrad utav någon 9,5 hk Honda-motor eller nån motorsvets.
Däremot la jag ögonen på en bärbar dator som hade varit perfekt att släpa runt som festdator till tex skalet
men den vart lite väl dyr för att agera stor mp3-spelare.
Hoppade över smörgåstårtan (som egentligen var enda anledningen till att jag var där) och drog ner till stora city där jag anslöt mig till hedersknyffeln Tobias Öhd.
Tanken var att köpa en schysst jacka i ull och det lyckades jag väldigt bra med tillslut.



Litet pass nere i gymmet nu tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0