oh ja

I fredags höll Smurf födelsedagsfest ute i SHRA's klubbhus. Var riktigt skoj! En del roliga nya människor där.
Igår knöt man ihop säcken med årets bakfylla. Var så jäkla trasig så det var hemskt! Dagen spenderades mest i soffan och sängen. Rätt skönt iof.
Idag var det nya friska tag! Har varit hemma hos mor och far där jag bytt till vinterhjul på båda deras bilar och min egna bil.
Rätt slut i ryggen nu så nu blir det nog rätt slappt resten av söndagen.

Just ja, igår hade jag musik när jag skulle sova så jag ställde in receivern på sleep och somna skönt till dom ljuva tonerna.
Idag när jag skulle äta frukost och kolla på tv så ville det däremot inte komma nått ljud ur högtalarna. Aja tänkte jag och körde ljudet på tvn istället. Nu när jag kom hem efter alla däckbyten tänkte jag att det kunde vara trevligt med lite musik medan man sitter vid datorn så jag startar upp Winamp och slår på receiverns dator-läge... Inget ljud där heller...
Suck.. Vad fan är det nu då tänker jag. Kastar ett öga på den svarta fyrkantiga tingesten i tv-hylla och märker att knappen för A-högtalarna är uttryckt. Det var dom inte igår när jag somna för då var det musik.
Börjar bli jävligt less på mina småhyss som jag hittar på på nätterna. När jag inte är vid medvetande så vill jag fan ha min kropp liggandes i sängen och inte vandrandes omkring i lägenheten på meningslösa uppdrag.
Senast tog jag ut batteriet ur väckarklockan, vilket var jävligt smart när man ska vara på jobbet 07.00.
Bara natten innan tyckte jag tydligen att ett blockljus stod väldigt konstigt på sin ljusbricka och flyttade det 20 centimeter utanför brickan. Innan det var det visserligen någon månad sen jag var uppe och tydligen ansåg att en utav mina tavlor satt helt fel på väggen utan gjorde sig mycket bättre ståendes i soffan (?).
Äh, så länge jag inte får för mig att använda balkongdörren som ytterdörr så är det väl inte så mycket att gnälla över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0