Skum dag

Idag har varit en skum dag. Har varit på sjukt bra humör helt utan anledningen. Typ gått runt på jobbet och visslat och småtrallat lite till radion. Måste vara så här det känns att vara lite "bakom flötet". Trivs så sjukt bra på jobbet just nu, vilket jag iof alltid gjort men det är kul att man måste vara med så sköna människor 9 timmar om dagen.

Nu kastade jag in er i handlingen direkt, precis som Strindberg (lärt mig det från Kvarteret Skatan), utan att ens nämna nått om den totala frånvaron utav inlägg som det varit här. Vi kör på det och glömmer det tomma som varit tycker jag.

Löven är gula och hojen står hemma i garaget och vilar. Har börjat gymma igen vilken känns kanon, dock verkar nån skum sträckning i ryggen sitta kvar sen kraschen på Gelleråsen i början på sommaren, hoppas det går över snart.
Var på en ny bankörning nu i börjar på september utanför Järpen på Kall Autolodge. Superkul dag som "vi" i klubben arrangerade där massor av hojåkare kom. Vart rätt bra publik mitt på dagen också :)


Imorn är det fredag, shit vad veckorna flyger förbi! På lördag ska jag på maskeraffest. Jag och Peter var på kupan och handlade lite kläder till våra outfits. Min tanke var att förvandla mig till en HD-knutte och tro inte att jag hittar ett par Harley-Davidson jeans på Kupan för 40 kr. Hur fult var inte det?

Kanske så här man kommer att se ut då man blivit lite äldre och gått över till lite mer bakåtlutat åkdon. Ruskig tanke ;)


PS. Det var svettigt att tatuera hela underarmarna på en stöt.

Kommentarer
Postat av: henk

haha... gå runt så där ett år då!

2008-10-03 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0