Hemkommen

Ja visst är det så.
I söndags kl 13.05 tog jag mina första steg på ön efter aningen kortare flight mellan Arlanda - Frösön än mellan Bangkok - Helsingfors.
Vilodag i måndag vilket var riktigt nice. Låg och kollade på UFC och hade det gött med massa svenskt godis.
I tisdags började allvaret igen! Jobba.
Har börjat provjobba inne på konstruktionsavdelningen på jobbet. Eftersom det är lite struligt på jobbet så har det beordrats övertid nu innan påsk för att försöka få till lite ordning och reda på uttlovade leveranser.
Detta har lett till att jag suttit framför en datorskärm 12-13 timmar varje dag hittils. Känns inte ok! Inte i ögonen iaf :P
Aja, ska bli spännande att se om datanisseriet är något att satsa på. Lär väl visa sig antar jag.
Skönt att ställa sig och laga matdosor kl 22. Riktigt skönt!
Fick även plastfickan med papper från skatteverket idag. Restskatt... Första gången.
Har även betalat över 3000 spänn till svenska kyrkan. Var ett dyrt besök där på julaftons morgon...
Dags att kliva av (kors)tåget? Säger jag ju visserligen varje gång jag får dom där papperna.

Näe nu vill jag inte sitta vid en dator längre. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0