Hej och ha, lite bilder!

Ja tro det eller ej men jag tankte faktiskt bjuda pa nagra fa men valfortjanta bilder :)
Men forst liten kort uppdatering:
Sen sist har det val inte direkt hant sa himla mycket. Dagar pa stranden och nagon kvall ute i svangen.
Idag vart det sovmorgon vilket var riktigt skont! Jag kom ner till stranden vid tolv-snaret.
Kakade frukost och sen vart det mest ba och bollkastning nagra timmar.
La mig sen pa rummet och lyssnade pa lite ljudbok, sen lite mer valfortjant vila. Solen gor en verkligen trott ;)
Ikvall ska vi pa Muay Thai (thaiboxning) pa stadion har pa Koh Samui. Ska bli riktigt kul! kl nio ikvall borjar det och det ska vara nio fighter. Sag igar att dom sande UFC pa Green Mango, till min stora besvikelse hade vi inte den kanalen pa rummet markte jag nar jag kom hem. Borjar fa lite abstinens, har manga galor att ta igen nar jag kommer hem :)

Med storsta sannorlikhet drar vi vidare till Phi phi imorn. Annars i overmorgon, vi ska ha lite orad ikvall.

Nu lite bilder:

Varat forsta boende i Thailand, pa Koh Sammet dar vi bodde alla atta.


Pa baten pa vag ifran Koh Sammet.


Utsikten fran varan balkonh pa Koh Tao pa Ban's Diving Resort. Inte denna pool vi tranade i dock.


Varat lugna boende pa norra delen av Koh Phangan.


Stranden dar vi bodde pa Koh Phangan.


Jag och Staffan framme pa Koh Samui efter en andra smartfri resa med katamaranen :)


Chaweng beach pa Koh Samui dar vi bor.


Lite forfest pa mitt och Staffans rum. Detta var igar kvall.


Sangsom, Sprite och Redbull. Thailandsk nationalgrogg :)


Denna bild tog jag pa min kara mors begaran. Hoppas du vart nojd med den :)

Nu ska jag dra och kaka, verkar bli Burger King. Jag som skulle vara duktig och kaka lite ris :P

Kommentarer
Postat av: öhdlan

"på min kära mors begäran" - Helt sriöst, du ljuger ju mer än Nixon innan watergateskandalen uppdagades :-)

2009-02-18 @ 23:25:37
Postat av: Ekan

haha, ja hade jag litat pa dig hade du kunnat fatt mitt password till mailen och kollat dar. Men som sagt ;)

2009-02-20 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0