Snabb update!

Har suttit lite lange pa Facebook sa det blir en snabb update, blir sa javla dyrt annars :P

I forrgar sa drog vi iaf en longtail ner till Haad Rin for att spendera kvallen pa fullmoonpartyt.
Var sjukt bra drag och sjukt mycket folk. Kande ingen mycket fran nar jag var dar pa nyarsafton.
Bland annat det brinnande hopprepet som staffan provande pa nagra ganger.
Efter att tillslut ha fatt det ratt i nacken var han ratt nojd pa hoppandet tror jag :)
Tog ju sa klart typ en kvart nere pa stranden sa hade man tappat bort varandra forsta gangen.
Dock traffade jag lite folk som vi tidigare traffat pa Koh Tao och lite folk som bor pa samma strand som vi gor just nu sa det vara bara trevligt, efter ett tag hittade vi ju varande anda sa :P

Jag och mattias kom hem ungefar halv atta pa morgonen och trodde sa klart att vi var sist hem men vi mottes istallet av typ tva stora tomma bungalows. Men efter nagon timma hade hela flocken hittat hem igen :)

Ikvall ska vi traffa lite nytt folk hemifran och ta nagon ol sen imorn drar vi vidare till Koh Samui!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0