Trott, trott, trott...

...sjuk, sjuk, sjuk.
Eller ja allt for mycket ska jag inte klaga. Men efter att har ha varit AC-snuvig och nu pa Phi phi blivit av med det
pga franvaron av AC sa  kanns det lite drygt. Nu ar det  dock en fullfjaderad forskylning med hosta, snor och  feberkanningar. Men nog om det, blir sakert battre snart ;)
Har iaf varit en bra dag! Jag, Staffan och Jocke akte ut och gjorde tva dyk idag. Det var bara vi tre och varan divemaster pa hela stora dykbaten sa det kandes lite lyxigt. Var tva bra dyk dar vi fick se flera muranor, tva drakfiskar, scorpionfiskar, nagra clownfiskar (nemo) och en randing havsorm. Den senare kandes iaf som natt man inte stotar pa vid ett dyk i storsjon.
Varan divemaster Sam fran Oxford var ocksa en riktigt trevlig bloke!

Med tanke pa varan resa imorn som kommer att starta 9.00 har pa Phi phi och avslutas i Kuala Lumpur 20 timmar senare med buss sa ar det valdigt nykter ikvall. Maste ju tanka pa min krassliga halsa ocksa ;)
Jag och Staffan at pa Papaya, vilket jag rekomenderar alla att gora som ska aka till Phi phi, sen anslot vi till lite folk fran goteborg. Har finns det en bar med en boxningsring dar folk kan fa utmana varandra i kickboxning och fa en free bucket for besvaret. En av killarna i ganget, Fredrik aka. Nixon, sysslar med lite MMA hemma i Sverige sa han var inte sen att stalla upp mot en kille fran England. Riktigt kul att sitta nere vid ringside och heja pa! Nixon vann pa teknisk knockout i tredje ronden da den andra killens nasblod borjade rinna ratt friskt sa da brot dom. Har ju lite daligt med blodtester innan matcherna sa :P

Blir nog att sitta en svang pa stranden nu innan det ar dags att krypa till kojs. Var duktig och packade ryggsacken innan vi gick ut sa kanns skont att bara behova kliva upp imorn.

Nu ska jag ansluta till dom andra igen som sitter kvar vid boxnings-stallet.
Kuala Lumpur nasta!

Bror: Givetvis blir det tornen. Ska forsoka komma ihag kameran sa lar det nog kunna komma upp nan bild!

Kommentarer
Postat av: Bror

Prova att få i dig lite mer frukt och lite mindre ful-rom blandat med redbull så ska du se att förkylningen lägger sig...

2009-02-25 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0