Äh va fan, vi river väl av ett inlägg...

Bra frekvens på uppdateringarna här...

Imorn åker jag äntligen till Thailand. Blir borta i två månader och även Laos och Vietnam ska besökas.
Vi är ett stort gäng på åtta st grabbar i starten. Som resplanen ser ut kommer två att åka hem efter en månad
i Thailand och efter vi kvarvarande sex varit i Laos blir vi nog två grupper på vardera tre st.
Några vill till Bali och jag själv kommer nog att dra till Vietnam. Sen strålas vi samman i Bangkok och avslutar med en grym vecka där!

Har varit cool som en isbjörn ända fram till i morse då resfebern gjorde sig påmind! Samma sekund som jag tog mitt första andetag i morse i vaket tillstånd infann sig även den här nervösa, pirriga känslan för vad som komma skall.
Är inte själva resan eller resandet som gör mina sista timmar i Östersund till en mindre pina utan det är själva packandet som gör det. Ska jag bara bort över en helg står jag där och kliar mig djupt i skalpen över vad jag ska ta med och vad jag kan tänkas glömma. Gissa hur det blir när man ska bort i två månader :)

Till saken hör ju att jag mycket väl vet att jag egentligen bara måste ha med mig mitt pass och mitt Visa.
Sen löser sig ju resten. Men den naggande känslan av att redan ha glömt någonting är rätt jobbig.
Kläderna är redan nedstoppade i ryggsäcken och känns ok. Men det är själva tanken att väl nere komma på att "nej, fan det där skulle jag ju ha packat ju!". Skulle det bli så, så går det ju med största säkerhet bra att köpa den saken/prylen där nere, det vet jag, men ändå. Aja...

Var hemma på middag på början på kvällen. Där bjöds det på rödvins-fondue med oxfilé. Ingen dålig avslutning.
Mormor och Arne var också där och fick en sista glimt av mitt bleka jag på två månader.
Sen kom Johan och Staffan hem till mig med en platta öl som vi avnjutit under några timmar. Även Jonas och Ragnar tittade förbi.

Flyget ned till Arlanda går 06:30 så det blir inte många timmar i natt. Tänkte även sätta mig och terapi-spela lite Guitar Hero med min sista öl nu. Ska försöka ta några nya PB så Tomas har nått att bita i till dess att jag kommer hem.

Igår hade vi slappkväll här med film och massa onyttigheter. Nån som kan gissa vilket lands snask-kultur jag levde efter?


Tanken är att lämna lite skrift här allt eftersom resan går.
Kommer knappast att bli någon daglig uppdatering men ska göra ett tappert försök :)

Nu ska jag sova, ska upp om lite mer än 4 timmar. Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bror

Hoppas resan gick bra! Vilka flög ni med förresten? Aeroflot?

2009-01-27 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0