Söndagnatt

Lägger en kort rapport om helgen som varit lite snabbt då.

Jobbade första dagen i fredags sedan uppehållet innan julafton. Kändes kul att vara tillbaka!
Eftersom jag blivit frisk var det tillbaka till gymmet igen. Inte lika kul men kul det också :)
Sen kom peter hit och även en kille som heter per. Vi tog några kalla sen vart det  in till G3 på afterwork, vi vart väl ett gäng på 7 pers tror jag. Sjukt kul kväll, sjukt billigt blir det ju inte när man är inne på krogen redan vid fem men såna kvällar som i fredags är det väl spenderade pengar! Sköj!

Lördag: Soffan

Sovmorgon imorse, skönt, sen efter ett tag ville öhd ha med mig som sällskap och uträtta lite ärenden. Hade väl inget knökat schema idag så jag slog följe med honom sen drog vi hem till han och kikade på Zeitgeist. En samhällskritiskt dokumentärfilm/konspirationsteori där dom avhandlade religion, "nine-eleven" och usa/världsekonomi. Men som alla andra liknande filmer ska man väl ta det hela med en nypa salt men fanns en hel del nyttigt man lärde sig och en del spännande grejer att fundera vidare över.

Nu är det två veckor kvar till vi flyger till varmare breddgrader. Det innebär två veckor med stenhård disciplin gällande träning och kost. Allt för mycket slarv och dåliga ursäkter uppe i skallen ända sedan julborden började dukas upp.
Kockade ihop lite kassler med kokt potatis så gjorde jag två olika sallader inför jobbveckan. En tillbehörs-sallad att komplettera luncherna med och en lite grövre sallad med morötter och vitkål att mumsa i sig på nio- och två-fikat.

Har ju vanan trogen vänt på dygnet även denna helg så blir nog inte sova riktigt än. Hinner med ett avsnitt Erik och Mackan - Snygga och smärta.

Hade det inte varit för vi ska vara borta nu snart i två månader hade jag beställt lite t-shirts från US and A.
Warrior gör en del fräna t-shirt, på gränsen till smått gräsliga men jag tycker att en del hamnar på rätt sida om gränsen.
Denna ska jag iaf beställa när jag kommer hem...




Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0