Liten uppdatering da

Inte sa varst mycket att rapportera.
Dagen efter senaste inalgget hyrde vi mopder igen och begav oss mot sodra halvon igen.
Besokte en riktigt cool strand, som lite hamtat fran ett vykort! Padang-padang kallas den eller natt. Inte lyckats fa koll pa det riktigt. Var och kakade pa en restaurang som lag hogt belagen pa en kulle dar man hade utsikt over Uluwatu-beach dar det gick riktigt STOOORA vagor dar proffssurfarna haller till. Kul att sitta och kolla hur dom lite vassare grabbarna gor.

Efter det har det mest varit lugna puckar for min del. En till surfdag har betats av men annars mest ligga pa stranden och
sola eller ligga pa rummet och lasa Stieg Larsson. Ar val inte direkt kand som nagon bokmal sa man kanner sig nastan lite duktig dar man ligger och laser. 230 sidor har det iaf blivit pa tva dagar.

Nu kanns det som man kan Kuta har pa Bali sa det kliar efter att fa rora pa sig. Destinationen ar ju da Laos dar vi ska mota upp med Jocke och Jonas igen. Ska bli kul att se deras nunor igen :)

Har massa pengar pa mitt indonesiska SIM-kort som jag maste gora av med innan sondag sa det ar fritt fram att sms:a till +6281338592922 och kolla hur jag mar och sa. Jag klurar ihop lite fina sms tillbaka.


Snor lite bilder fran Staffans facebook:


Moppeligan pa Dreamland!


Jag och Mattias badar lite pa Dreamland beachen.


Vi tre nar vi ar vid ap-templet. Tyvarr kunde inte kinapuffen som tog bilden lyckas fa det att synas att vi star och balanserar
vid ett 100 meter hogs stup ratt ner till havet.

Rapport fran Laos nasta! ...antar jag.

Kommentarer
Postat av: Bro

Dags för update nu.

2009-03-16 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0